Ekipa

ekipa

Določiti ekipo Kondorjevega leta je težko. Pri prireditvi namreč sodeluje približno 100 prostovoljcev. Prostovoljci so večinoma vaščani Godešiča, skrbijo pa za nemoten potek prireditve - od postavljalcev prireditvenega prostora, do deklet, ki urejajo registracijo, fantov, ki skrbijo za red na parkirišču in usmerjajo promet, največ jih je v vlogi sodnikov na preprekah. Vsem gre velika zahvala, da vse na Kondorjevem letu gladko teče. Ima pa Kondorjev let t.i. "upravni odbor", kjer pa vsak skrbi za svoje področje.

Jože Hafner

vodja prireditve

Predsednik športnega društvo Kondor Godešič ter letošnji uradni vodja Kondorjevega leta 2019.

 info@kondorjev-let.si

 

Tadej Avguštin

glavni koordinator, gostinstvo

Tadej, na Godešiču znan kot Prcko, bo poskrbel najprej za celotno ekipo, da se bo redno udeleževala sestankov. Hkrati bo pa poskrbel tudi za vas da ne boste žejni in lačni. S svojo prijetno ekipo vam bo z veseljem postregel osvežilno pijačo.

 

Simon Starman

prepreke/trasa

Simon je eden najbolj zagnanih pri Kondorjevem letu. Skupaj z Branetom sta že lansko leto pripravila traso Kondorjevega leta, tokrat pa iščeta nove dogodivščine in ovire za letošnje tekmovanje.

Navdušuje ga tudi Instagram, zato skrbi za sveže objave na tej platformi.

 

Peter Čarman

izračun rezultatov

Peter bo v letošnjem letu poskrbel za pravilno merjenje časa, za vnos točk sodnikov ter pravilen izračun končnih rezultatov.

 

 

 

Domen Križaj

oglaševanje

Domen je grafični oblikovalec. Pri Kondorjevem letu skrbi za to, da vse izgleda lepo. Poskrbi za plakate, panoje, brošure, dopise, ...

 

Jure Bizjak

sponzorji

Jure v letošnjem letu skrbi za naše nepogrešljive sponzorje in donatorje. Je v stalnem stiku z njimi, skrbi za pogodbe, ...

marketing@kondorjev-let.si

 

Blaž Hafner

Prizorišče, glasbene skupine

Blaž skrbi, da je na prizorišču poskrbljeno tako za tekmovalce kot tudi obiskovalce in koordinira glasbene nastope.

 

Matej Novinec

varnost/parkirišča

Priden, deloven in zagnan. To je Matej. Poskrbel bo, da bo na prireditvenem prostoru vse pod kontrolo!