Prepreke


 

KONDORJEV LET je v prvi vrsti zabava, timsko delo in druženje. Seveda smo dodali tudi noto tekmovalnosti z merjenjem časa in nabiranjem bonus točk tekom cele proge. Rezultati se bodo evidentirali in na koncu preverili, ter skladno z pravili Fair play-a določili končnega zmagovalca.

RAZGIBAVANJE

Že na začetku, preden se vse skupaj za ekipo prične, vas bodo motivatorji ob zvokih ritmične glasbe razgibali, motivirali in pripravili za vašo zgodbo KONDOR-jevega LET-a.

START

Na startu mora ekipa 3 tekmovalcev s seboj imeti nahrbtnik, v katerega bo shranjevala stvari, ki jih bo na progi dobivala na posameznih preprekah. Za začetek na samem startu ekipa prejme sveže jajce, ki ga mora prinesti vse do cilja. Če je na cilju jajce celo ekipa pridobi dodatne bonus točke.

ŠTENGE

Vzpon po 10-ih štengah, ter prečenje 2 metrske ovire. Sledi takojšen 4 metrskim navpični spust po drugi strani prepreke. V pomoč ti je napeta plezalna vrv.

JAREK

Med dvema drevesoma je napeta gurtna (Slackline) v dolžini 8  metrov. Za pomoč pri držanju ravnotežja je napeta dodatna vrv. Gurtna preči jarek višine 1,5 metra. Prepreko morajo prečiti vsi člani ekipe. Sledi tek po gozdu.

KRTINA

Po vzpetini, ki je dokaj strma, se povzpneš na vrh na nadmorsko višino 344 m. Dolžina vzpona je 13m. Z vrha prek roba skočiš/zdrsiš v vznožje, višina skoka/zdrsa je cca. 5m na podlagi iz zemlje.

DIMNIK

Vodovodna cev, premera 80 cm in dolžine 6 m je postavljena pod kotom 50 stopinj na kup peska. Minimalno 1 udeleženec ekipe mora splezati po notranji strani cevi, v pomoč pa mu je speljana plezalna vrv po notranjosti cevi. Z vrhnje strani mu lahko z vlekom vrvi pomagata sotekmovalca. Da je prepreka premagana, morajo biti na vrhu vsi 3 člani ekipe.

PESKOKOP

Iz kupa peska mora ekipa v vrečo naložiti cca.5 kg peska in jo vstaviti v nahrbtnik. V pomoč jim je plastična posodica. Za dodatne bonus točke je vrečo s peskom potrebno prinesti do cilja.

Sledi daljši tek skozi gozd.

HLOD

Na prepreki so že pripravljena debla dolžine 3 do 4 metre in  premera cca 20 cm. Z žago je na dolžino 10 cm potrebno deblo prežagati. Prežagan kos se vstavi v nahrbtnik, ki vam na cilju prinese dodatne bonus točke. Po uspešno končanem žaganju večji kos debla prevzame ekipa. Deblo mora ekipa prenesti vse do prepreke št.21 HLOD X ! Teža hloda je cca 20kg.

Nadaljevanje teka po travnati poti do …

PREŽA

Na robu jase je lovska opazovalnica. Poleg opazovalnice je na vejo obešena plezalna vrv, prav taka, kot je v šolski telovadnici. Najmanj en udeleženec ekipe mora splezati po vrvi, višine 6m in se na vrhu dotakniti kovinskega zvonca. Sledi spust po vrvi in prepreka je končana. Ekipa za trud prejme plastenko vode. Če se plastična embalaža prinese do cilja, sledijo bonus točke.

Sledi tek po travniku do makadamske poti, ki teče vzdolžno ob reki Sori. Pot se nadaljuje protitočno v smeri Škofje Loke.

DO GAT

Na začetku prepreke se najprej enemu udeležencu ekipe na hrbtu zveže roke, seveda ne pretesno. Sledi ekipno prečenje reke Sore. Višina reke bo točno znana šele kakšen dan pred tekmovanjem, po predvidevanjih bo voda visoka 1,5 m. Tok vode ni premočan, vseeno pa ne zanemarljiv. Ne pozabi, da prečenje dodatno ovira še deblo, ki ga ekipa nosi s seboj. Prečenje je v dolžini cca. 25 m. Po prečenju sledi strm vzpon na brežino, višina cca. 6 m.

PROD

Sledi tek po travnato-gozdni poti v dolžini 300 m. Nato se tek nadaljuje po produ, predvsem po skalnati podlagi. Tu bodi predvsem previden zaradi možnosti zvina gležnja, ker podlaga ni trdna. Trasa te vodi do roba reke Sore.

MALENKOST

Na sredini reke Sore je plavajoč predmet, na katerem so nasajene igle (bucike). En udeleženec ekipe mora pregaziti vodo in  vzeti  iglo ter jo ob prihodu na kopno shraniti v nahrbtnik. Višina vode bo predvidoma 1,5 m, pretok vode ni premočan. Če se igla prinese do cilja sledijo bonus točke.

Sledi tek vzdolžno ob reki Sori po skalnato prodnatih tleh. Nato steza zavije v močvirnat predel, kjer je ustvarjena prava naravna džungla, z raznovrstnim rastlinjem, podrtimi drevesi, kačjimi pastirji… Pot izstopi na travnik, sledi lahkoten tek do naslednje prepreke.

DEPILACIJA

Za prepreko služi zakurjeno ognjišče. Najmanj dva udeleženca ekipe morata  preskočiti ogenj. Višina ognja bo cca 0,5 m, dolžina ognjišča prav tako 0,5 m, širina pa 3 m. Deblo, ki ga ekipa nosi s seboj se obvezno naknadno prenese ob ognjišču.

PLAŽA

Prepreka ni tako enostavna, kot je njeno poimenovanje. Vsi udeleženci morajo preplavati reko Soro. Po predvidevanjih bo reka Sora visoka cca 2 m, prav tako je na tem delu močnejši pretok. Pozor, ekipa ima še vedno s seboj nahrbtnik, deblo in enega člana ekipe, ki ima zvezane roke. Za varnejše in enostavnejše prečenje celotne ekipe je potrebno kar nekaj iznajdljivosti. Po uspešnem preplavanju reke se odvežejo roke vašemu članu ekipe.

Trasa se nadaljuje po skoraj neprehodnem močvirnatem terenu, s preskakovanjem podrtih dreves, izogibanjem raznih neprijetnih rastlin in nadležnih žuželk.

PLEZALEC

Ovira plezalec je še vedno rastoče nagnjeno deblo. Najmanj en udeleženec ekipe mora splezati na deblo do označene točke. Spust iz debla se mora izvršiti po napeti vrvi. Višina vrvi oz. vrhnje točke je 4 m.

Sledi kratek prehod do naslednje ovire.

NAJDI GA

V blatu rečnega rokava bodo skrite pločevinke. Ekipa mora najti pločevinko in embalažo pločevinke prinesti v nahrbtniku do cilja, kjer se pridobijo dodatne bonus točke.

MRTVA REKA

Sledi prehod krajšega neočiščenega in močvirnatega rečnega pritoka. Prehod ovirajo podrta drevesa, grmovje, leske, močvirnata tla.

DO KOLEN

Sledi vstop v potok Omanca. Cela ekipa mora proti toku pregaziti potok v dolžini cca. 50 m. Višina vode bo cca. 40 cm, pretok ni velik. Temperatura vode  potoka Omanca je manjša od temperature vode reke Sore. Proti koncu trasa vodi pot pod mostom. Na drugi strani mostu se mora celotna ekipa povzpeti na most. Tu lahko še kako prav pride deblo, ki ga ekipa nosi s seboj.

Sledi tek po travniški stezici.

MOST

Iz potoka Omanca mora ekipa splezati na most. Premagati mora višino dveh metrov.

MIŠJA LUKNJA

Prepreka Mišja luknja je most, narejen iz betonskih cevi, skozi katero teče potok Omanca. Celotna ekipa se mora preplaziti skozi betonski predor. Cev je premera 1 m in dolžine 4m. Višina vode je cca 20 cm.

Sledi lahkoten tek do drugega rokava potoka Omanca in prečenje po naravnem lesenem mostičku.

OSNK

Sledi vzpon po levem bregu potoka Omanca. Vzpon je dokaj strm in ni predolg. Na določeni višini vzpon preide v prečenje. Po cca. 100 metrskem prečenju, kjer je prav tako potrebno nekaj spretnosti, sledi spust do potoka. Ob potoku sledi tek z premagovanjem naravnih ovir (podrta drevesa).

OMANCA

Potok je potrebno prečiti po podrtem hrastovem deblu dolžine 13 m. Deblo ima 10 stopinjski padec in je na začetku 2 metra visoko nad gladino reke. V pomoč ti je lesena ograja. Če komu ponagaja sreča se lahko hitro znajde v potoku, globokem cca. 1 m.

UMAZANC

Po teku po gozdni stezici sledi gazenje po mrtvem , močvirnatem rečnem rokavu. Dolžina rokava je cca. 50 m, predviden ugrez v blato pa 40 cm.

HLOD X

Ekipa prinese hlod in ga pusti na določenem mestu ob opazovalnici. Pot naprej nadaljujejo brez hloda. Ekipa s prinosom dobi dodatne bonus točke.

ŠTOR

Prečenje podrtega drevesa. Najprej se je potrebno povzpeti na 3 metrsko podrto korenino. V pomoč so vam vrvi, korenine in dodatno nameščene veje. Na vrhu sledi preskok na deblo podrtega drevesa. Sledi hoja 10 metrska hoja po deblu.

ZMEŠNJAVA

Na kupu ležijo podrta drevesa, ki jih je potrebno večkratno prečiti po označeni trasi.

STRUGAR

Prečenje potoka Omanca po podrtem 8 metrskem deblu. Deblo visi 0,5 m nad gladino potoka, potok ima globino 0,5 m.

KLANC

50 metrski strm vzpon med drevesi. Sledi spust po cesti, prečenje ob Jugovčevi domačiji in strm preskok na cesto.

DRČA

Startna točka drče ali naravnega vodnega tobogana je pri Tonkovi domačiji. Drča je speljana po Jugovčovem klancu. Dolžina drče je cca. 30 metrov. Po drči se morajo spustiti vsi člani ekipe. Ekipa ima še vedno s seboj nahrbtnik z upajmo vsemi nabranimi predmeti.

IZVIR

Sledi preskok potoka Omanca, širok 1,5 m.

INDIANA

Pri prepreki Indiana te že čaka kopje, s katerima moraš zadeti v tarčo (bala sena). Ob uspelem zadetku ekipa lahko nadaljuje tek po travniku.

LUŽA

Kako boste prečili Žirovčevo lužo vam sedaj še ne moremo razkriti, saj je le-to pogojeno z vremenom in višino vode ter blata. Važno pa je vedeti, da je treba lužo prečiti iz levega na desni breg.

KOPALNICA

Prečkati moraš pravo tuš kopalnico, skozi katero se boš moral prebiti po neobičajnih ovirah.

PREMIČNA STENA

Sledi 6 metrsko prečenje na visečih paletah.

PAJKOVA MREŽA

Po mreži prečkaj 2,5 m visoko oviro.

STENA

Preplezaj 4 m visoko navpično steno.

ČEK AUT

In skoraj si na koncu. Še odčitavanje časa tvoje ekipe, preverjanje vsebine nahrbtnika in določanje bonus točk, pa je preizkušnja za vašo ekipo skoraj končana. Razen za enega junaka vaše ekipe.

           plus KONDORJEV LET

Določiti morate 1 člana ekipe, ki bo splezal na 10 metrski štartni stolp in se spustil po 80 metrov dolgi jeklenici Zip-line. Da pa bo adrenalin še večji, bo tekmovalec visel pritrjen na hrbtu, z trebuhom obrnjenim proti tlom. 5 članov žirije bo na koncu določilo bonus točke za izveden let.